Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.11.2006 15:53 - Що не станах фолк звизда...
Автор: dareto91 Категория: Забавление   
Прочетен: 1291 Коментари: 4 Гласове:
0



Що не станах фолк звизда...


Що не станах! Тъй ма й яд...
Щеши да ми оди!
Млада бяф и проста бяф,
ма акъл ми доди.

Ей я Радин’та унука
сЕга кат я гледам -
пей ти казвам, чи са пука
и зимя, и небо.

Кат са свирни на чардака
и наред ги кара –
чалга, попфолк, чака-рака...
Ток да та удари.

Туй Ивана ли, Драгана,
дет са изривават
микруфон ни шА да фанат,
аку я пузнават.

Ко кат пеела фалшиву,
артък, толкус вечи...
Кат си тури тон червилу,
ич биля ни пречи.

Шса разфърли, ши застани
тъйцък ирутичну,
чи кат зяпни ут екрана
сички шса капичват.

Щот искуфству йе тува, бе –
дъфка за душата.
Туй са слуша у града,
не кат пу селата.

Ся мегдана ши сбера,
чи кат са прувикна...
Ораааа, чухти ли ма, бряяя!
Ндейти да са крийти. image

Ши запея! Ич да ней
сЕ ши ма изтрайти,
ма ши са изприща, еееей...
Я, ма усъзнайти!

 


На прощаване Не плачи, майко, не тъжи,
че станах азе флудър,
флудър, майко, не леймър,
и тебе клета оставих
за първи бан да жалиш.

Но кълни, майко, проклинай,
таз оперска черна прокуда,
която ни млади пропъди
да ходим да сърфираме-
немили, клети, недраги.
Но кажи ми, майко,
какво да правя,
като си ме родила със сърце
геймърско, клубно
и сърце майко не трае
Опер че бесней
над кланския канал.
Там дето аз съм пораснал,
и първи хак запускал.
Там, дето скръбна Лара
големи си очи дигаше (*)(*)
и с оназ тиха усмивка
в скръбно си сърце впиеше,
там, дето канали
черни чернеят за мене.
Ах, мале - юнашка!
Прости ме и веч прощавай!
Аз вече мишка нарамих
и на глас клански тичам
срещу врагове безверни.
А ти га чуеш майнольо,
че саундбластер пропей над село
и клана вече наскача,
ти излез, майко, попитай ги -
де ти е чедо остало?
Ако ти кажат, майко,
че съм паднал с г-лайн пронизан,
то тогава ти не тъжи, майко,
нито слушаи чатарите
дето ще кажат за мене:
"Нехрани-леймър излезе"
но иди, майко в канала #NUKEhelp
и със сърце всичко разкажи
на моите братя по-връсни,
Да помнят и те да знаят,
че и те брат са имали,
но брат им баннат, загина,
защото флудър не трая
пред админи глава да скланя
и нащо тегло да гледа.
Кажи им майко да помнят,
да помнят мене да търсят,
бели ми аплети по канали и по привати,
черни ми скриптове в сайта,
в сайта, майко, якия.
Дано ми намерят хаковете,
хаковете още нюковете,
и дето срещнат Опер,
нюк да му сенднат
и хак да му ръгнат,
брутално да го засипят.
Ако ли от милост и туй не можеш да сториш,
га се съберат момците в канала на клана,
излез, майко с моите братя по-връстни,
послушай мойта песен чатерска,
защо и как съм загинал,
какви съм думи издумал,
пред смъртта и пред клана.
Тъжно щещ, майко, гледаш на този чат весел,
и когато привата ти срещне тези на моите скръбни авери
два ще монитора, скъпи на мене, скръбно изгаснат.
Но това ще по-млади братя видят
и когато се сетят
и като брата си ще станат
силно да флудат и банят.
Дружината тръгва отива
пътят е страшен, но славен
мен може млад да ме банат,
но стига ми тази награда
да каже нявга канала:
"Умря флудър за правда,
за UHA и за канала!"



Тагове:   фолк,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nio - :-))
12.11.2006 17:38
Това за чалгата ми хареса :-))
цитирай
2. reklama - и на мен ми беше интересно
12.11.2006 19:08
и на мен ми беше интересно
цитирай
3. andreytcho - :))
13.11.2006 16:36
ебаси изкълчих си езика, мое ли по по нашенски :)
цитирай
4. анонимен - dareto
13.11.2006 21:10
e kolko po nashenski nali trqbva da e smeshno pomuchi se malko :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dareto91
Категория: Забавление
Прочетен: 104962
Постинги: 57
Коментари: 74
Гласове: 44
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930